***Posiadamy zdjęcia i nagrania wideo prawie każdej załogi. Zapraszamy do kontaktu poprzez stronę na Facebooku - Kubica OnBoard (KLIK) lub maila - rkonboard@gmail.com***
Siódmego sierpnia odbyła się ostatnia, trzecia runda Królewskiego Summer Cupu. Teren był dotąd nieznany startującym - po raz pierwszy imprezę zorganizowano na terenie Ptak Warsaw Expo, w Nadarzynie za Warszawą. Liczba zawodników była naprawdę spora, jak na czas urlopowy, gdyż na liście startowej widniało aż 94 aut. Były one podzielone na 7 klas (wydzielona została również klasa GOŚĆ).
Kierowcy mieli do pokonania 5 jednakowych prób. Na całej długości była kostka lub asfalt. Organizatorzy przygotowali świetną trasę dla kierowców wykorzystując cały teren jakim dysponowali.
W klasie pierwszej rywalizowało 11 kierowców. Jeden z nich, Piotr Wasiak, nie dojechał do mety imprezy. Wygrał Mariusz Regulski (Fiat Seicento), na drugim miejscu, niecałe 5 sekund za zwycięzcą, uplasował się Tomasz Kowalski (Fiat Cinquocento). Jego jazdę możecie zobaczyć na filmie poniżej. Na trzecim miejscu ze stratą ponad 21 sekund do lidera był Paweł Seremak (Fiat Seicento).
W klasie drugiej zwyciężył Tomasz Rutelonis (Fiat Seicento). Drugi był Jacek Goździk (Toyota Scarlet), trzeci Paweł Sobociński (Nissan Micra). Z 15 kierowców klasy drugiej, rajd ukończyli wszyscy.
Tomasz Rutelonis (Fiat Seicento) |
Klasa trzecia - ze startujących 24 kierowców metę ostatniego odcinka przekroczyło 20 zawodników. Najszybszy okazał się duet Sebastian Dziadosz/Marcin Dziadosz (Honda Civic). Sebastian Dziadosz również był najszybszy ze wszystkich kierowców aut z napędem na przednią oś. Na drugim miejscu ze stratą ponad 25 sekund był Maciej Pawłowski (Peugeot 106). Na najniższym stopniu podium w tej klasie stanął Rafał Kawka (Honda Civic, zdjęcie poniżej), który drugą lokatę w klasyfikacji 3. klasy stracił na ostatniej próbie.
Rafał Kawka (Honda Civic) |
W klasie czwartej pewnie wygrał Jakub Kosiński (Honda Civic), który był na czele klasyfikacji tej klasy od pierwszej do ostatniej próby. Druga lokata należała do Macieja Słowika (BMW E30, strata ponad 12 sekund), zaś trzecia do Dawida Smółki (BMW E30, strata prawie 15,5 sekundy do lidera). Na 24 auta wszystkich 5 prób nie ukończyło zaledwie 3 startujących. Poniżej możecie obejrzeć przejazd Jakuba Kosińskiego z pierwszego odcinka.
W klasie piątej zwycięzcą okazał się Leszek Możdżyński (BMW E36, zdjęcie poniżej), który był szybszy od drugiego Tomasza Kuczkowskiego (BMW E36 Compact) o niecałe 4 sekundy. Leszek Możdżyński był również najszybszym kierowcą startującym w aucie na tylni napęd. Na trzecim miejscu była załoga Grzegorz Klimczyk/Piotr Kurant (Honda Civic Coupe) ze stratą 10 sekund do lidera klasy. Cała dziewiątka startujących w tej klasie ukończyła wszystkie próby rajdu.
Leszek Możdżyński (BMW E36) |
W najszybszej klasie, czyli klasie "Impreza & Evo" wygrał Michał Potoczek, który jechał Subaru Imprezą. Kierowca prowadził pewnie od drugiej próby i stale zwiększał swoją przewagę w klasyfikacji generalnej oraz klasy. Na dwóch pozostałych stopniach podium byli kierowcy Mitsubishi Lancera Evo, kolejno Adrian Wichłacz (9,5 sekundy straty) oraz Marcin Szprot (21 sekund straty). Z siedmiu startujących w tej klasie metę ostatniej próby przekroczyli wszyscy. Niżej możecie zobaczyć Michała Potoczka w akcji.
W klasie Pań, ze startujacej czwórki najszybsza była Agnieszka Załęcka. Za nią uplasowała się Agnieszka Korzeniowska (+46,41 sek), a na trzeciej pozycji Zuzanna Gawor-Kotkowska. Każda z nich jechała Hondą Civic. Zaraz za podium był duet Roksana Noniewicz/Bartek Teter (Peugeot 106).
Podium klasy Gość było zdominowane przez kierowców Mitsubishi Lancerów Evo. Najszybszy okazał się Piotr Woźniak, drugie miejsce ze stratą 12,23 sekundy zajęła załoga Krzysztof Oracz/Krzysztof Dzyr, natomiast na trzeci był Paweł Budzik (+13,01 sek, na zdjęciu poniżej).
Paweł Budzik (Mitsubishi Lancer) |
Zapraszam do obejrzenia filmu oraz zdjęć z imprezy:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz