Klasa Seicento, w ten weekend nie cieszyła się dużą frekwencją zawodników, dlatego wyścig połączono z samochodami Kia Picanto, które walczą w osobnej klasyfikacji klasy 2 Picanto. Niewielka ilość zawodników wcale nie ułatwia zadania, gdyż w aktualnej sytuacji nie będzie przyznawany tytuł I i II v-ce Mistrza, zatem w klasyfikacji generalnej klasy 1N zawodnicy walczą o tytuł jedynie Mistrza Polski. Jeśli w następnych rundach na polach ustawi się więcej zawodników sytuacja może się mocno zmienić.
Tomasz Biernat zapytany przed I wyścigiem sezonu o plan i oczekiwania skwitował krótko - “Wygrać”. I tak też zrobił.
Kierowca BieRni Motorsport tak jak obiecał, tuż przed startem do drugiego wyścigu, zapewnił kibicom emocje. Niedzielny wyścig wydawał się wygrany, gdy po zapaleniu się zielonego światła na starcie wystrzelił jak z procy, mijając przy okazji szybsze Kia Picanto. Zaraz po starcie okazało się, że w masce poluzowała się zapinka. Maska unosiła się i groziła całkowitym otwarciem. Usterka techniczna była przyczyną zjazdu do depot, umożliwiając Mateuszowi Ciesiółce wyprzedzenie BieRniego. Widzom zaparło dech w piersiach, jednak Tomasz Biernat nie dał za wygraną i stanął ponownie na pierwszym stopniu podium.
Więcej informacji na temat Tomasza Biernata na www.fb.com/biernimotorsport.
Organizator (WSMP): Automobilklub Wielkopolski
Sponsorzy: Miasto Leszno, Interbit, Awilux, Gsmleszno.pl, Tech-System, Wulcar, Auto Myjnia Biernat, Garstecki Sport, Pol-Car i SEAT Pol-Car Suchy Las
Partnerzy: Ministry of Speed, MotoReporter, Feeder Ragnar Simulator
Patronat: SwiatWyscigow.pl, Rally and Race
fot. ŚwiatWyścigów.pl
Zapraszamy do polubienia fanpage MotoReporter na Facebooku oraz do śledzenia naszego Instagrama, aby być na bieżąco.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz