Największą zmianą jest przeniesienie bazy organizacyjnej z Puław do Lublina. Na terenie miejskiego stadionu Arena Lublin zlokalizowane będą biuro rajdu i biuro prasowe, ale także park serwisowy i park zamknięty.
Niezwykle ciekawie zapowiada się miejski odcinek specjalny, który poprowadzi ulicami Lublina. Rozwiązanie, które doskonale sprawdziło się w centrum Puław, bez wątpienia zgromadzi także tysiące kibiców wzdłuż trasy rywalizacji w największym w Polsce mieście położonym na wschód od Wisły.
Ceremonie startu i mety Rajdu Nadwiślańskiego odbędą się na staromiejskim Placu Zamkowym, który w obecnym kształcie istnieje od 1954 roku. Wcześniej znajdowała się tu historyczna dzielnica żydowska, zniszczona w czasie wojny.
Pierwszy etap Rajdu Nadwiślańskiego będzie się składał z 5 odcinków specjalnych. Cztery z nich położone będą w okolicach Kraśnika, ostatni to wspomniany wcześniej OS w Lublinie. Drugiego dnia kierowcy będą rywalizować na trasie sześciu odcinków specjalnych, tym razem zlokalizowanych na trasach na zachód od bazy rajdu. Nowością jest także „zapętlenie” jednego z OS każdego dnia. Sam układ trasy będzie bardzo kompaktowy, co zawsze było ogromnym atutem Rajdu Nadwiślańskiego.
fot. Maciej Niechwiadowicz
Zapraszamy do polubienia fanpage MotoReporter na Facebooku oraz do śledzenia naszego Instagrama, aby być na bieżąco.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz