O wtorkowych jazdach:
"Wczoraj opuściłem tor niemal o północy, a dziś przyjechałem o 7:20, więc to trochę inne zadanie. Jestem pierwszą osobą, która szuka sposobów na poprawienie osiągów bolidu i stara się gromadzić wiedzę. " - za: Cezary Gutowski.
O warunkach na torze:
"Chyba nikt w symulatorze nie sprawdzał auta w takich warunkach. Bo to nie ma sensu. Nie jeździ się przecież w takiej pogodzie na żadnym torze" - za: Michał Owczarek.
"Problemy z temperaturą opon są ekstremalne. Na pierwszym okrążeniu na używanych oponach wyglądałem jak klaun, jak gdybym jechał po raz pierwszy – nie samochodem F1, tylko w ogóle samochodem po raz pierwszy" - za: Mikołaj Sokół.
"Chyba nikt w symulatorze nie sprawdzał auta w takich warunkach. Bo to nie ma sensu. Nie jeździ się przecież w takiej pogodzie na żadnym torze" - za: Michał Owczarek.
"Problemy z temperaturą opon są ekstremalne. Na pierwszym okrążeniu na używanych oponach wyglądałem jak klaun, jak gdybym jechał po raz pierwszy – nie samochodem F1, tylko w ogóle samochodem po raz pierwszy" - za: Mikołaj Sokół.
O swoim tempie:
"Na czasy nie patrzę, moja rola jest inna. Nie płacą mi za ściganie, mógłbym pojechać 0,3-0,4 sekundy szybciej, ale nie ma po co ryzykować wizyty w żwirze. Moim zadaniem jest przekazywanie uwag o samochodzie" - za: Mikołaj Sokół.
"Na czasy nie patrzę, moja rola jest inna. Nie płacą mi za ściganie, mógłbym pojechać 0,3-0,4 sekundy szybciej, ale nie ma po co ryzykować wizyty w żwirze. Moim zadaniem jest przekazywanie uwag o samochodzie" - za: Mikołaj Sokół.
O testach w Abu Zabi:
"Wiem że były komentarze, że traciłem 1,5 sekundy w Abu Zabi. Dziwne. Tu po 20 okrążeniach byłem w stanie jechać normalnie, bez żadnego przygotowania w nowym samochodzie." - za: Cezary Gutowski.
O testach w następnym tygodniu:
"Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu będzie cieplej i zaczniemy szukać osiągów, aby dać kierowcom większą pewność siebie." - za: Cezary Gutowski.
O HALO:
"Żeby wejść [do bolidu], trzeba wejść na HALO i wskoczyć. Można zobaczyć jak wielu kierowców lata." - za: Sports Gazzette.
"Dla bezpieczeństwa tej system jest potrzebny".
"Gdy jesteś w bolidzie to nie jest to problem. Gdy jednak musisz z niego wysiąść...myślę, że po pierwszym wyścigu oglądanie zawodników wysiadających z bolidów może być zabawne" - za: Maciej Jermakow.
O serii WEC:
"O WEC nie mialem czasu nawet pomyśleć. Chciałbym się ścigać, ale priorytetem jest robić tu dobra robotę i w wyścigach. Ważne jest, żeby nie robić dwóch rzeczy byle jak. Po Le Mans bede mial tylko 10 dni wolnych, wiec trzeba podejmować mądre decyzje." - za: Michał Owczarek.
"Dla bezpieczeństwa tej system jest potrzebny".
"Gdy jesteś w bolidzie to nie jest to problem. Gdy jednak musisz z niego wysiąść...myślę, że po pierwszym wyścigu oglądanie zawodników wysiadających z bolidów może być zabawne" - za: Maciej Jermakow.
O serii WEC:
"O WEC nie mialem czasu nawet pomyśleć. Chciałbym się ścigać, ale priorytetem jest robić tu dobra robotę i w wyścigach. Ważne jest, żeby nie robić dwóch rzeczy byle jak. Po Le Mans bede mial tylko 10 dni wolnych, wiec trzeba podejmować mądre decyzje." - za: Michał Owczarek.
W ramach ciekawostki pozostawiamy wyliczenia Andrew Bensona, dziennikarza BBC, odnośnie wtorkowego tempa Roberta Kubicy:
"Gdyby zdjąć różnicę z obciążenia paliwa, Robert Kubica byłby o 0,8 sekundy szybszy od Sergeya Sirotkina".
Zapraszamy do polubienia fanpage MotoReporter na Facebooku oraz do śledzenia naszego Instagrama, aby być na bieżąco.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz