Komunikację z wykorzystaniem wizerunku Roberta Kubicy, ORLEN rozpoczyna od trzydziestosekundowego spotu. Możemy w nim zobaczyć ujęcia z toru, prezentujące Roberta Kubicę za kierownicą bolidu F1. Jednocześnie staje się on klientem stacji ORLEN, na które każdy może przyjechać i cieszyć się podobnie jak sportowiec, oferowanymi tam produktami.
Wraz z uruchomieniem kampanii reklamowej, poszerzona zostanie oferta na stacjach ORLENu. Znajdą się w niej produkty marki VERVA z wizerunkiem jedynego Polaka w Formule 1 – batony proteinowe, napoje izotoniczne i energetyczne. Jednocześnie dla fanów Roberta Kubicy i sportów motorowych przygotowana została szeroka gama gadżetów. Wśród nich znajdziemy odzież sportową: koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki, magnesy oraz smycze. Nie zabraknie również szeregu artykułów, zachęcających do wspólnego kibicowania polskiemu kierowcy – naklejki, chorągiewki, opaski silikonowe, zapachy samochodowe i ramki do tablic rejestracyjnych.
- Od pewnego czasu poszukiwaliśmy nowej, rozpoznawalnej twarzy sportowca, która stałaby się ambasadorem marki ORLEN w Polsce i na świecie. Zależało nam, żeby przy tej okazji komunikować podstawową branżę Koncernu, stąd wybór sportów motorowych był oczywisty. Formuła 1 to innowacyjne technologie, duży prestiż i rozpoznawalność na całym świecie - powiedział Marcin Stefaniak, Dyrektor Biura Promocji i Reklamy, PKN ORLEN.
- Kubica to wyjątkowa postać współczesnego sportu, zawodnik, który po dramatycznym wypadku wrócił do sportu wyczynowego. Jego postać doskonale pasuje do przekazu budowanego wokół marki ORLEN. To kierowca o światowych horyzontach, którego starty niosą ogromny ładunek emocji dla wszystkich kibiców – dodaje Marcin Stefaniak.
źródło: PKN Orlen
Zapraszamy do polubienia fanpage MotoReporter na Facebooku oraz do śledzenia naszego Instagrama, aby być na bieżąco.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz