Rajd, podobnie jak ten w Mikołajkach, przeprowadzony będzie na nawierzchni szutrowej. W litewskiej rundzie RSMP udział weźmie TVN TURBO RALLY TEAM. Dla Łukasza Byśkiniewicza i Zbigniewa Cieślara będzie to debiut w tym rajdzie. Załoga Hyundaia i20 R5 zmierzy się z konkurentami na 16 odcinkach specjalnych o długości przeszło 100 kilometrów.
ZOBACZ TEŻ: Rajd Elektreny 2019: Mistrzostwa Polski przenoszą się na litewskie szutry
Łukasz Byśkiniewicz: „Litwo, Ojczyzno moja”: przed wyjazdem na Rajd Elektreny przypominają się słowa wieszcza Adama Mickiewicza. Po dwóch tygodniach od Rajdu Polski wyruszamy na kolejny szutrowy rajd, tym razem na Litwę. Dla nas będzie to raczej obcy rajd, ponieważ nie startowaliśmy w nim rok temu, kiedy trafił do kalendarza RSMP. Z tego co słyszałem to trasy są bardzo zróżnicowane- ma szerokie i bardzo szybkie partie oraz mocno spowolniające ciasne przesmyki. Cieszę się, że na kolejny rajd nie trzeba było długo czekać i szybko wracamy ze Zbyszkiem na pokład Hyundaia i20 R5. Ostatnie przygotowania odbędziemy już na Litwie, aby poznać tamtejszą specyfikę szutrów, dostroić zawieszenie i wybrać najlepszą mieszankę opon Michelin. Na rajd ruszamy skupieni i zmotywowani wraz z naszymi Partnerami: Amic Energy PL, Auto Partner, MaXgear, Tekom Technologia Sp. z o.o - monitoring pojazdów GPS, NOVOL, Michelin, Kratki.pl - KOMINKI, iPlanet Radom, iHome oraz kamerami telewizji TVN Turbo.”
ZOBACZ TEŻ: Rajd Elektreny 2019: Sylwester Płachytka i Jacek Nowaczewski powalczą na litewskich szutrach
Zbigniew Cieślar: „Po bardzo krótkiej przerwie wracamy na ulubione przez kierowców i kibiców odcinki szutrowe. Przed nami spore wyzwanie, ponieważ to nasz pierwszy start w tym rajdzie, ale jak zawsze Byśki i Cieślar będą dawać z siebie i samochodu wszystko, aby osiągnąć metę oraz dobry wynik. Część zawodników jechała ten rajd w zeszłym roku, więc ma już doświadczenie i cenną wiedzę o odcinkach. Na Rajdzie Polski zabrakło nam szczęścia, teraz mam nadzieje, że będzie już gładko i skupimy się wyłącznie na szybkim pokonywaniu szutrowych tras Rajdu Elektreny. Dziękuję naszym Partnerom za wspólny kolejny start.”
ZOBACZ TEŻ: Rajd Elektreny 2019: Mistrzostwa Polski przenoszą się na litewskie szutry
Łukasz Byśkiniewicz: „Litwo, Ojczyzno moja”: przed wyjazdem na Rajd Elektreny przypominają się słowa wieszcza Adama Mickiewicza. Po dwóch tygodniach od Rajdu Polski wyruszamy na kolejny szutrowy rajd, tym razem na Litwę. Dla nas będzie to raczej obcy rajd, ponieważ nie startowaliśmy w nim rok temu, kiedy trafił do kalendarza RSMP. Z tego co słyszałem to trasy są bardzo zróżnicowane- ma szerokie i bardzo szybkie partie oraz mocno spowolniające ciasne przesmyki. Cieszę się, że na kolejny rajd nie trzeba było długo czekać i szybko wracamy ze Zbyszkiem na pokład Hyundaia i20 R5. Ostatnie przygotowania odbędziemy już na Litwie, aby poznać tamtejszą specyfikę szutrów, dostroić zawieszenie i wybrać najlepszą mieszankę opon Michelin. Na rajd ruszamy skupieni i zmotywowani wraz z naszymi Partnerami: Amic Energy PL, Auto Partner, MaXgear, Tekom Technologia Sp. z o.o - monitoring pojazdów GPS, NOVOL, Michelin, Kratki.pl - KOMINKI, iPlanet Radom, iHome oraz kamerami telewizji TVN Turbo.”
ZOBACZ TEŻ: Rajd Elektreny 2019: Sylwester Płachytka i Jacek Nowaczewski powalczą na litewskich szutrach
Zbigniew Cieślar: „Po bardzo krótkiej przerwie wracamy na ulubione przez kierowców i kibiców odcinki szutrowe. Przed nami spore wyzwanie, ponieważ to nasz pierwszy start w tym rajdzie, ale jak zawsze Byśki i Cieślar będą dawać z siebie i samochodu wszystko, aby osiągnąć metę oraz dobry wynik. Część zawodników jechała ten rajd w zeszłym roku, więc ma już doświadczenie i cenną wiedzę o odcinkach. Na Rajdzie Polski zabrakło nam szczęścia, teraz mam nadzieje, że będzie już gładko i skupimy się wyłącznie na szybkim pokonywaniu szutrowych tras Rajdu Elektreny. Dziękuję naszym Partnerom za wspólny kolejny start.”
fot.: Łukasz Byśkiniewicz TVN Turbo Rally Team/FB
Zapraszamy do polubienia fanpage MotoReporter na Facebooku oraz do śledzenia naszego Instagrama, aby być na bieżąco.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz