Kajetanowicza nie zatrzymał uszkodzony wał napędowy, który uległ awarii na trasie przedostatniego odcinka specjalnego. Do jego rozpoczęcia polska załoga była najszybsza ze wszystkich aut klasy R5, wyprzedzając także kierowców WRC2 Pro.
Po Rajdzie Turcji Kajetanowicz i Szczepaniak będą nowymi liderami w klasie WRC2 mając na swoim koncie na swoim koncie 73 punkty. Tyle samo ma Nikolay Gryazin, jednak "Kajto" więcej razy finiszował na trzeciej pozycji (Rajd Francji i Rajd Niemiec). Obie załogi spotkają się podczas Rajdu Walii, ponieważ pojawiły się na liście zgłoszeń do tej imprezy.
Po Rajdzie Turcji Kajetanowicz i Szczepaniak będą nowymi liderami w klasie WRC2 mając na swoim koncie na swoim koncie 73 punkty. Tyle samo ma Nikolay Gryazin, jednak "Kajto" więcej razy finiszował na trzeciej pozycji (Rajd Francji i Rajd Niemiec). Obie załogi spotkają się podczas Rajdu Walii, ponieważ pojawiły się na liście zgłoszeń do tej imprezy.
Rajd Turcji wygrali Sebastien Ogier i Julien Ingrassia, którzy prawie do ostatniego odcinka musieli odpierać ataki swoich zespołowych kolegów - Lappiego i Ferma. Na OS16 druga załoga Citroena obróciła się, przez co stracili około 15 sekund.
ARTYKUŁ AKTUALIZOWANY.
Zapraszamy do polubienia fanpage MotoReporter na Facebooku oraz do śledzenia naszego Instagrama, aby być na bieżąco.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz